Gülümseyen bir bebek ve bir bardak arıtılmış su tutan kadın
""

Toplumsal etki.

Burada iyilik dolu bir dünya var

Bizim için en önemlisi doğru olanı yapmak. “Büyüme İçin Bir Güç ve İyilik İçin Bir Güç” olmaya kararlıyız. Bu yüzden çalışanlarımız ve markalarımız her gün iyi olanı yapıyor.

Hijyen eğitimini desteklemek, su gibi basit bir gereksinimi sağlamak veya afetlerden etkilenen aileler için temel olanaklar sunmak olsun, hedefimiz dokunduğumuz her topluluğun sağlığını ve refahını desteklemektir.

Dünya genelindeki topluluklarda nasıl pozitif fark yarattığımız hakkındaki en son hikayeleri inceleyin.

Her bir bölüme gitmek için tıklayın.

Küresel Programlar

Şirket olarak ihtiyacı olanlara yardım etmek gibi bir sorumluluğumuz var.

Çocuk gülümsüyor ve arıtılmış su içiyor

Temiz Suyun Gücü

Yaklaşık bir milyar insanın temiz içme suyuna erişimde zorlandığı bir dünyada, Çocuklar İçin Güvenli İçme Suyu (CSDW) Programımız ihtiyacı olanlara temiz su sağlıyor. P&G su arıtma paketlerimiz hepsi 4 gramlık bir pakette olmak üzere bir su arıtma tesisi işlevi görüyor.

Her P&G su arıtma paketi 10 litre suyu arıtır ve bakteri ve virüsleri öldürür, parazitleri ve katı maddeleri uzaklaştırır. Sadece 30 dakika içinde, beş kişilik bir aile tüm gün boyunca temiz içme suyuna sahip olabilir.

mix - stir - wait 30 minutes & filter - drink

2023 yılında, 150’den fazla global ortağımızın yardımlarıyla 2025 yılına kadar 25 milyar litre temiz su hedefimiz doğrultusunda, 21 milyarlık temiz su sağladık.

CSDW i̇nternet si̇tesi̇ni̇ zi̇yaret edi̇n
Afet müdahalesi

İhtiyaç Zamanlarında Yardım Sağlıyoruz

Markalarımız, doğal afetlerden sonra, her günü biraz daha iyi hale getirmek için ev konforu ve normallik hissi sağlamaya yardımcı oluyor. Bu yıl, dünya çapında 30’dan fazla afette yardım sağladık.

P&G hibe programımız hakkında bilgi edinmek için buraya tıklayın.

Bölgesel Programlar

Dünya genelinde, her bölgenin ihtiyacına özgü farklı programlarımız var. Özellikle böylesine zorlayıcı ve eşi benzeri görülmemiş zamanlarda Sevgiyle Liderlik Etmek ve markalarımıza ve hizmetlerimize ihtiyaç duyulan yerlerde yardım sağlamak için birçok ortağımızla birlikte çalışıyoruz.

P&G Shiksha

"P&G Shiksha" Hindistan’da eğitimin önündeki cinsiyete dayalı engelleri yıkmakta kararlı. Bu program üç ana alana odaklanıyor: eğitim altyapısını iyileştirme, dışlanmış kız çocuklarını eğitim yoluyla güçlendirme ve öğrenme çıktılarını iyileştirme. P&G Shiksha, şu ana kadar ülke çapında 2500’den fazla okulu destekledi ve 2,3 milyondan fazla çocuğun yaşamına dokundu.

Marka Programları

P&G markaları, mutfağınızı temizlerken, giysilerinizi yıkarken veya bebeğinizin altını bezlerken her gün yaşamları iyileştirmeye yardımcı olur; Evinizde P&G ürünlerine güvenme tercihiniz, dünya çapında bir fark yaratmamıza yardımcı olur. Böylece iyilik hareketlerimizle daha fazla hayatı etkileyebiliriz.

bebeğini tutan anne

Pampers (Prima) – UNICEF ile ortaklığı sayesinde 26 ülkede MNT’nin ortadan kaldırılmasına, 300 milyondan fazla MNT aşısının satın alınıp bağışlanmasına, kurtarılan yenidoğan sayısının tahmini olarak bir milyona çıkmasına, 100 milyon kadını ve bebeklerini korumaya ve MNT kaynaklı yenidoğan ölümü sayısını %60 oranında azaltmaya yardımcı olduk.

Su döken bir kadın, yanında iki çocuk. Sol altta P&G logosu ve sağ altta bir kişinin sarkaç salıncağı hareket ettirdiği illüstrasyon.

Etkimiz burada bitmiyor

Bu, dünyanın dört bir yanında yaptıklarımızın sadece kısa bir özeti. Dünya genelinde yaptığımız iyi şeyler hakkında daha fazla bilgi edinmek için 2023 Vatandaşlık Raporumuzu inceleyin.

2023 Vatandaşlık RaporuP&G VatandaşlıkGeçmiş Vatandaşlık Raporları