Politikalarımız ve Uygulamalarımız
Kalite Politikası
Kalite misyonumuz
P&G Türkiye, Kalite yönetim süreçlerinde tutarlı ve sistematik bir yaklaşım sergiler ve ürün, performans ve yenilikçi anlayış açısından tüketici ve müşteri beklentilerinin aşılarak karşılanmasını sağlarken P&G standartlarına ve ilgili tüm yasal zorunluluklara uyumu temin eder. Ürün ve servislerimiz için hedeflediğimiz kaliteye ulaşmak ancak kalite yönetimi sistemlerimizin sürekli iyileştirilmesi ile sağlanabilir.
Kalite prensiplerimiz
Müşteri ve tüketicilerimize hedeflenen P&G kalite standartlarında ürün ve servis sağlanır.
Müşteri ve tüketicilerimize yalnız kaliteli ürünün sunulması kurumumuzda her çalışanın sorumluluğundadır.
Ürün tasarımından, sevkiyat süreçlerine kadar her aşamada kalite yönetim süreçleri müşteri/tüketici beklentilerine göre iyileştirilir.
Kalite standartlarımızı karşılamayan hiçbir ürün ve hizmet bilerek müşeti ve tüketiciye sunulmaz.
Kalite Yönetim Sistemimiz, her ürün ve servis için oluşturulmuş kalite hedeflerini ölçmek ve sürdürülebilirliğini sağlayacak şekilde kurgulanmıştır.
Tüm kalite kazaları araştırılır, tekrar oluşmasını engellemek için sistematik çözümler hayat geçirilir.
Operasyonlarımız ve ürünlerimiz faliyette bulunduğumuz her ülkenin yasal koşullarına uygundur.
Kalite ürün ve hizmet sağlamanın her aşaması için raporlarnır ve izlenir. Kalite problemleri, kök nedenleri irdelenerek düzeltilir.
Üst Yönetim olarak, Kalite Yönetim Sistemi’nin amacına uygunluğu, yeterliliğini ve etkinliğini gözlemler ve çalışanlarımızı sürekli iyileştirmeye teşvik ederiz.
ISO 9001 sertifikası için TIKLAYINIZ.