İnovasyon.
P&G’de inovasyon en iyi yaptığımız şey. Sorunlara çözüm bulmayı seviyoruz. Bir start-up’ın cesareti ve küresel bir şirketin kaynaklarıyla her zaman şirketimizi yeniden şekillendirmenin yaratıcı yollarını arıyoruz. Yenilik yaparken insanlardan, ihtiyaçlarından, değerlerinden, arzularından ve tutkularından ilham alıyoruz.
İnovasyon tarzımız
Küresel bir şirkete, bir start-up’ın ruhunu aşılarsanız ne olur? Şirketi her açıdan yeniden şekillendirmenin yollarını bulabileceğiniz bir dünyanın kapıları açılır.
Yıllar Boyu İnovasyonlar
1961-2012
1961
Pamper bebek bezi piyasaya sürüldü
1961
Head & Shoulders şampuanı piyasaya sürüldü
1983
Always ped piyasaya sürüldü
1999
Swiffer piyasaya sürüldü
2003
Olay Regenerist piyasaya sürüldü
2012
Downy Unstopables piyasaya sürüldü
2012
TidePODS lansmanı
2012
Vicks ZZZQuil piyasaya sürüldü
2012-2023
2018
GilletteLabs, Isıtmalı Jileti piyasaya sürdü
2019
Oral-B iO elektrikli diş macunu piyasaya sürüldü
2019
Dawn Powerwash bulaşık spreyi piyasaya sürüldü
2020
Microban24 24 saatlik temizlik ürünleri piyasaya sürüldü
2021
Crest Ağartıcı Emülsiyonlar piyasaya sürüldü
Yaptığımız her şeyin merkezinde insan var
Tüketicilerimizin bugün ve gelecekte karşı karşıya kaldığı günlük sorunlara çözüm bulmak için sürekli çalışıyoruz. Çalışmalarımız, üstün ürünler üretmek üzere tüketicilerimize dair derin anlayışımızı onların günlük hayatını etkileyen en gelişmiş bilim ve teknolojiyle birleştirerek başlıyor. Bu şekilde, herkes için değer yaratıyoruz.
Victor Aguilar
P&G Araştırma, Geliştirme ve İnovasyon Başkanı