04.11.2019

Vicks Türkiye’de 50’nci yaşını kutladı

Dünyada 125, Türkiye’de ise 50 yıldır tüketicilerle buluşan Procter and Gamble (P&G) markası Vicks; Türkiye’deki 50’nci yaşını görkemli bir törenle kutladı.

P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanı Tankut Turnaoğlu, “Türkiye’de 16 farklı markamızla tüketicilerin yaşamlarına değer katıyoruz. Vicks gibi hemen hemen her eve giren bir markanın ülkemizde yarım yüzyılı doldurmuş olmasından dolayı çok gururluyuz” dedi.

P&G’nin eczane kanalındaki iş ortağı Eczacıbaşı İlaç Pazarlama’nın Genel Müdürü Canan Bademlioğlu “Sağlıkta yaşam kalitesini artırarak; çağdaş, güvenilir, yenilikçi çözümlerle hayatın her evresinde yer alıyoruz. Bir nesil büyürken yanında olan Vicks markasını da 50 yıldır büyük bir gururla temsil ediyoruz” diye konuştu.

VİCKS TÜRKİYE’DE 50’NCİ YAŞINI KUTLADI

Türkiye’de yarım yüzyıldır kullanılan Vicks, 50’nci yıldönümünü düzenlenen görkemli bir törenle kutladı. Törene, P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanı Tankut Turnaoğlu ve P&G’nin eczane kanalındaki iş ortağı __Eczacıbaşı İlaç Pazarlama’__nın __Genel Müdürü Canan Bademlioğlu’__nun yanı sıra; çok sayıda davetli katıldı.

Vicks’in Türkiye’deki 50 yıllık macerasının anlatıldığı etkinlikte konuşan P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanı Tankut Turnaoğlu, P&G olarak, güvenilir markalarıyla Türk tüketicilerin hayatlarına dokunmaya ve onların günlük yaşamlarını kolaylaştırmaya yönelik çalışmalara devam ettiklerini ifade etti. “Bugün her 10 evden 9’unda en az 1 P&G ürünü bulunuyor. Vicks gibi tüketiciler tarafından tercih edilen ve Türkiye’de satılan ürünlerinden %80’inden fazlasını ülkemizde üreten bir markamızın Türkiye’de yarım yüzyılı doldurmuş olmasından dolayı çok gururluyuz” diye konuşan Turnaoğlu, Türkiye’nin P&G’nin büyüme motoru olan ülkelerden biri olduğunu söyledi. Turnaoğlu, “Türkiye, gerek genç nüfusu gerekse de hızla büyüyen yapısıyla dinamik bir pazar. P&G’nin Türkiye’deki repütasyonu Avrupa’da ve dünyada 3’üncü sırada. P&G Türkiye, kısa bir süre önce Türkiye de dahil olmak üzere 8 ülke için HUB haline geldi. P&G Türkiye merkez ofis liderliğinde yönettiğimiz ülkelere yeni ülkeler bağlandı. Bugün itibariyle, Türkiye, 6 farklı saat diliminden ülkeyi yönetiyor. Artık Orta Asya’da 7 ülkenin yönetimini İstanbul’dan gerçekleştiriyoruz” dedi.

P&G’nin eczane kanalındaki iş ortağı Eczacıbaşı İlaç Pazarlama’nın Genel Müdürü Canan Bademlioğlu ise konuşmasında şunları söyledi: “Sağlık alanındaki faaliyetlerimizi, dünyadaki öncü kuruluşlarla yaptığımız işbirlikleri ile güçlendiriyor, ülkemizde hastaların doğru tedaviye ulaşmalarına katkı sağlıyoruz. 70 yılı aşkın süredir yer aldığımız sağlık sektöründe, Eczacıbaşı İlaç Pazarlama olarak önümüzdeki dönemde, köklü geçmişimize, hastalara ve topluma karşı taşıdığımız sorumluluk bilinciyle yenilikçi ürün ve tedavilerin ülkemize kazandırılmasını hedefliyoruz. Konusunda dünya lideri olan 19 farklı iş ortağımızın bilgi birikimini ve deneyimini kendi üretim, pazarlama ve satış süreçlerimizde değerlendirerek, sağlık hizmeti anlayışımızı sürekli geliştirmeyi hedefliyoruz.”