Argentina Español
Brazil Português
Chile Español
Colombia Español
Costa Rica Español
Guatemala Español
LATIN AMÉRICA Español
México Español
Panama Español
Perú Español
United States English
Venezuela Español
Australia English
China 中文
India English
Indonesia Indonesian
Japan 日本語
Korea 한국어
New Zealand English
Pakistan English
Philippines English
Taiwan 中文
Vietnam Tiếng Việt
Albania English
Balkans English
Belgium Français | Nederlands
Bosnia & Herzegovina English
Bulgaria български
Czech Republic český
Denmark Dansk
Finland Suomen Kieli
France Français
Germany Deutsch
Greece ελληνικά
Hungary Magyar
Ireland English
Italy Italiano
Moldova Limba Română
Montenegro English
Netherlands Nederlands
Norway Norsk
Poland język polski
Romania Limba Română
Russia русский язык
Serbia српски
Spain Español
Sweden Svenska
The Former Yugoslav Republic of Macedonia English
Türkçe Türkçe
Ukraine украї́нська мо́ва
United Kingdom English
Ergenlik Dönemi Değişim Projesi (ERDEP), T.C. Milli Eğitim Bakanlığı ve Orkid markamızın yapmış olduğu işbirliği çerçevesinde 1992–1993 öğretim yılında hayata geçirildi.
Projenin amacı; ergenlik döneminde meydana gelen bedensel, ruhsal ve sosyal değişimlerin neler olduğunu öğretilmesini sağlamak ve gençlerin ergenlik döneminde karşılaştıkları bu sorunların sağlıklı ve mutlu şekilde aşılmasını sağlamaktır. Proje, başladığı yıldan beri hedef kitle ve erişim bakımından çeşitli değişikliklerden geçti. Bugünkü uygulamada 6. ve 7. sınıf kız öğrenciler eğitimlere alınmakta, bu öğrenciler ile birlikte anneleri de eğitimlerde yer almakta. Eğitimlerin içeriği ülkemizin çeşitli üniversitelerinde görev yapan, pedagoji, eğitim teknikleri, sosyal hizmetler, jinekoloji gibi farklı bilim dallarında uzmanlıkları bulunan akademisyenler tarafından hazırlanmıştır.
24 yıldır ülkemiz kızlarının hayatlarına dokunan bu proje öğrenci, veli, öğretmen ve okul idarecileri tarafından beğeniyle karşılanmaktadır.
Orkid markamızla tüm dünyada “kız gibi” ifadesini olumsuz bir tanımdan, “yapabileceğinin en iyisini yapmak” anlamına dönüştürmek için Temmuz 2014’te Kız Gibi kampanyasını başlattık. #KızGibi hareketinde en büyük hedefimiz, hayatın her noktasında genç kızlara ulaşmak ve onlara sahip oldukları potansiyellerini ortaya çıkarmak için ihtiyaç duydukları özgüveni sağlamakta destek olmak.
Gençlere ve spora desteğimizi sürdürerek Orkid ile “Türkiye Kadın Milli Voleybol Takımı”na sponsor olduk. Orkid ile eğitim ve spor ile kızların özgüvenlerini arttırmaya yönelik sosyal sorumluluk projelerimiz sürerken, “Kız Gibi” kampanyamız ile toplumdaki yanlış algıları da değiştirmeyi hedefliyoruz.
Kazanmak ve başarmak için ilk şart özgüvenli olmak. Head&Shoulders da “Kazanmak Kafada Başlar” diyor ve özgüvenin önemini vurguluyor. Uluslararası Basketbol Federasyonları Birliği (FIBA) ile işbirliği yapan Head&Shoulders, İspanya’daki Dünya Basketbol Şampiyonası ile Türkiye’de düzenlenen Kadınlar Dünya Basketbol Şampiyonası ve 2015 Avrupa Basketbol Şampiyonası’nın sponsoru olduk. 2016-2017 Türkiye Basketbol Ligi sponsorluğumuzla gençlere ve spora desteğimizi sürdürmeye devam ediyoruz.
Sektördeki yeniliklerin ve teknolojinin öncüsü Ariel, 1991 yılından beri her zaman kadınların ve çocukların yanında yer alan projelere destek verdi. Ariel, “Kıyafeti Bağış Kampanyası” ile Türkiye’de ihtiyaç sahibi çocukların kıyafet alanındaki gereksinimlerini karşılamak üzere yola çıktı. Çocuklar ve anneler için en önemli gereksinimlerden biri olan kıyafetler 2007 yılından beri 220.000 çocuğa ulaştı. Migros ve Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) iş birliğiyle ihtiyaç sahibi çocuklara Ariel ile yıkanmış 1 milyon temiz kıyafet bağışladık
Prima’nın UNICEF işbirliğinde, 21 ülkede 71 milyon anne ve bebeğin hayatını tehdit eden Anne ve Yenidoğan Tetanosu’nu ortadan kaldırmaya yardımcı olmak amacıyla sürdürdüğü ve bu sene 10. yılına giren kampanyada, gelişmekte olan ülkelerdeki annelerin ve bebeklerinin hayatta kalmalarına destek oluyoruz.
2006 yılından itibaren devam eden proje kapsamında, satın alınan Prima paketleriyle bir kadının anne ve yenidoğan tetanosundan korunması için gerekli 1 aşı bedelini UNICEF’e bağışlıyoruz. Bugüne kadar Prima ve UNICEF’in yürüttüğü bu kampanya ile 300 milyondan fazla aşı bağışlandı. Anne ve yenidoğan tetanosu kaynaklı ölümlerde yüzde 62 oranında azalma sağlandı. Kampanya neticesinde bugüne kadar 18 ülkede anne ve yenidoğan tetanosu ortadan kaldırıldı.
Hastanelerde yenidoğan annelerini bilinçlendirme projesi ile anne adayları ve anneleri, en çok ihtiyaç duydukları anda bebek bakımı, anne sütü, aşılar ve hijyen gibi konularda bilgilendirilmekte.
Türkiye’nin her bölgesine ulaşan Gezici Anne-Bebek Kliniği’nde uzman doktorlar 0-2 yaş arasındaki çocukları muayene edip ebeveynleri bilgilendiriyor.
Türk Dişhekimleri Birliği (TDB) işbirliğiyle hayata geçirilen “Ağız Diş Sağlığı Mobil Kliniği’nde ağız ve diş sağlığı konusunda farkındalık yaratılıp bireylerin muayeneleri gerçekleştiriliyor.