Her zaman sağlıklı ve güçlü dişler

İpana, 60 yıl önce Türkiye’nin diş minelerini güçlendiren ilk diş macunu olarak Amerika’nın büyük kuruluşlarından Bristol Myers lisansıyla Eczacıbaşı tarafından üretilmeye başlandı. İpana, piyasaya çıkışından itibaren tüketici verileri ve bilimsel araştırmalar sonucu yeni ürünleri piyasaya sunmada öncü oldu. 1991 yılında, Eczacıbaşı – Procter & Gamble ortaklığı kuruldu. Böylece P&G’nin dünya pazarındaki deneyim ve araştırma gücü İpana’nın başarılı olmasında etkin rol oynadı. Türkiye’nin diş minelerini güçlendiren florürlü ilk diş macunu, ilk anti tartar diş macunu, ilk çocuk diş macunu ve ilk antibakteriyel diş macunu İpana ile hayat buldu.

İpana Türkiye’deki 60 yıllık geçmişinde, hem yüksek teknoloji yatırımları sonucu doğan ve sektöre ilkleri getiren ürünleri, hem de topluma katkı bilinciyle aralıksız sürdürdüğü sosyal sorumluluk projeleriyle öne çıkan bir markadır. İpana tüketicilerini en gelişmiş ağız bakım ürünleriyle buluşturmaya devam edecek.