Güçlü Yanlarımız

Liderliğimizi sürdürmeye kararlıyız

Tüketiciler üzerinde olumlu etki yaratmak için, güçlü olduğumuz altı temel alanda mükemmeliyetçiyiz: Tüketiciyi Anlamak, İnovasyon, Marka Yaratmak, Pazara Giriş Becerisi, Ölçek ve Üretkenlik. P&G bu alanlarda tüm dünyaya liderlik etmeyi amaçlar.

Blue graphic outlining P&G's core strengths

Tüketiciyi Anlamak

P&G için çalışmak, hizmet verdiği toplumları ve tüketicileri daha iyi anlamak için pazar araştırmasının sınırlarını zorlamak anlamına gelir. Tüketicilerin günümüzde neye ihtiyaç duyduklarını ve yarından beklentilerini anlama konusuda önde gelen şirketlerden biri olmak için her yıl binlerce araştırma yapıyoruz. Edindiğimiz bilgiler, yenilikleri belirlemenin yanı sıra tüketicilerimizle daha iyi iletişim kurmamızı sağlıyor.

İnovasyon

P&G olarak sanayinin en üretken ve yenilikçi global temsilcilerinden biri olarak tanınıyoruz. Çalışmalarımızda farklı paydaşlarla gerçekleştirdiğimiz iş ortaklıklarından yararlanıyoruz. Ürün yeniliklerimizin yarısından fazlasında dış kaynak kullanılan en az bir önemli bileşen vardır. Bu katkılar, sanayide en büyük yenilikçi şirketlere yer verilen yıllık IRI New Product Pacesetters Report listesinde düzenli olarak yer almamızı sağlıyor.

Marka Yaratmak

P&G tüm dünyada yaklaşık 65 markası bulunan lider bir şirkettir. Bu markalar; Tüketiciyi Anlamak, İnovasyon, Marka Yaratmak, Pazara Giriş Becerisi, Ölçek ve Üretkenlik gibi P&G’nin güçlü taraflarını ortaya koyar. Bunların arasından 21 marka, yıllık 1 milyar $ ile 10 milyar $ arasında değişen satış oranına sahiptir. Çoğu milyar dolarlık potansiyele sahip olan 11 markası ise, 500 milyon dolar ile 1 milyar dolar arasında bir satış rakamına ulaşmıştır.

Pazara Giriş Becerisi

P&G, sektör genelinde önde gelen perakende satıcılar tarafından her zaman tercih edilen tedarikçi olarak değerlendirilmektedir. Ayrıca, en net şirket stratejisi, amaç sahibi markalar, güçlü ticari temeller ve yenilikçi ev ürünleri ve programları dahil olmak üzere çeşitli kapasiteleri bakımından sıklıkla sektör lideri olarak adlandırılır.

Ölçek

Dünyanın en büyük hızlı tüketim ürünleri şirketlerinden biri olarak P&G, markaları, iş kolları, operasyonları ve çalışanları açısından ölçek avantajına sahiptir. Bu da, tüketicilere daha iyi hizmet vermek, verimlilik ve üretkenliğimizi sürekli olarak geliştirmek için bilgi paylaşmamıza, teknoloji transferine, harcamalarımızı optimize etmemize ve kaynak akışlarına imkan verir.

Üretkenlik

P&G gücünü üretkenlikten alır. Bu sayede satış kârlılığını ve nakit performansını artırırken, diğer taraftan işletmenin büyütülmesi için yeni kanallar ve pazarlara, marka ve ürün yeniliklerine yönelik sistemli olarak yatırım sağlar.